close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סוגי חיפוי חוץ לבתים פרטיים

מערכת שורשיג סיוון, תשפא24/05/2021

חיפוי החוץ השכיח והפופולארי ביותר, הן עבור בתים פרטיים והן עבור בתים משותפים, הוא חיפוי שיש ואבן

תגיות:
צילום: freepik
חיפוי חוץ היא פרקטיקה שנהוגה בכל סוג של מבנה, הן בבתים משותפים והן בבתים משותפים אם כי מקרים של יישום טיח וצבע חוץ בלבד, ללא חיפוי חוץ, אופייניים בעיקר לקטגוריית הבתים הפרטיים. יחד עם זאת, גם בקטגוריה זו, רובם המכריע של בעלי הבתים הפרטיים בוחרים לבצע חיפוי חוץ ובשורות הבאות מסבירים לכם המומחים של חברת ENTERDOOR על סוגי חיפוי חוץ לבתים פרטיים, אותם תוכלו לבחון לצורך חיפוי הבית הפרטי שלכם.

חיפוי שיש ואבן
חיפוי החוץ השכיח והפופולארי ביותר, הן עבור בתים פרטיים והן עבור בתים משותפים, הוא חיפוי שיש ואבן. המדובר למעשה במספר סוגים של אריחי שיש או אבן בליטוש גס, אותם מצמידים אל קיר המבנה החיצוני בכיסוי שטיח מקצה לקצה לצורך איטום קיר השלד בצורה הרמטית. לאחר מכן מיושם איטום בין האריחים בכדי ליצור שכבת חיפוי אחידה ואטומה לגמרי. לצורך חיפוי זה נעשה שימוש בסוגי אבן ושיש בעלי מקדם ספיגה נמוך בכדי למנוע חדירת מים אל קיר השלד דרך אריחי החיפוי עצמם. כמו כן, בסוגים מסוימים של חיפוי אבן ושיש נעשה שימוש בדבק שיש בכדי לאטום את האריח כולו. כאמור, מבין מגוון רחב של סוגי חיפוי חוץ לבתים פרטיים, חיפוי שיש ואבן הוא בהחלט אחד השכיחים שבהן, אך הוא לחלוטין לא היחיד.

חיפוי אלומיניום
סוג חיפוי חדש שהולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות הוא חיפוי אלומיניום. חיפוי זה מיושם באמצעות ייצור לוחות אלומיניום והתקנתם על קונסטרוקציה ייעודית המוצמדת לקיר החוץ של המבנה. חיפוי האלומיניום יכול לשמש לחיפוי מבנה שלם והוא יכול לשמש גם לחיפוי חזית אחת או חלק ספציפי בחזית ספציפית. האלומיניום הוא חומר גלם שניתן לעבד ולעצב אותו במגוון רחב של מרקמים, גוונים ותצורות ולכן מאפשר יישום של חיפוי בכל סגנון עיצוב, לרבות חיפוי דמוי עץ לחלוטין. תכונה זו של חיפוי האלומיניום הופכת אותו גם לחיפוי דקורטיבי מוביל מעבר להתאמתו כאמצעי לחיפוי מבנים שלמים.

חיפוי עץ
מבין שלושת סוגי חיפוי חוץ לבתים פרטיים הנסקרים בשורות אלה, חיפוי עץ הוא אולי סוג החיפוי הכי פחות עמיד מכולם, אך גם בעל האופי הכפרי האותנטי המובהק ביותר מכולם. חיפוי עץ היא אופציה אפשרית, אך מדובר בחיפוי שדורש תחזוקה רבה מאוד וגם עם תחזוקה כזאת, עדיין מדובר בעמידות נמוכה יותר משמעותית מזו שמציעים חיפויי אבן, שיש או אלומיניום. האלטרנטיבה הטובה ביותר לחיפוי זה היא אלטרנטיבת חיפוי האלומיניום דמוי העץ, שאותו ניתן להזמין בכל גוון ובכל מרקם עצי נבחר. בחברת ENTERDOOR תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות חיפוי אלומיניום לרבות חיפוי דמוי עץ לחיפוי כניסות לבית, חזיתות שלמות או מעטפת חוץ שלמה. לפרטים נוספים והזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה